484939

Главни мени

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Предшколска онлајн заједница







   ПУ" Полетарац" учествује у пројекту "Предшколска онлајн заједница учења - учимо и мењамо праксу" који реализује ЦИП Центар за итерактивну педагогију у сарадњи са УНИЦЕФ-ом Министарством просвете, науке и технолошког развоја. Подршка раду предшколске установе са породицама на даљину, ЦИП- Центар за инерактивну педагогију креирао је три брошуре за породице.
                                                                                                                                                                                                                                                                               

Ове теме су изабране јер се родитељске праксе заснивају на разумевању добробити и социјално-емоционалног учења детета, и принципа позитивног родитељства. Оне су основа за промишљање о дугорочним циљевима родитеља у односу на децу и усклађивање васпитних поступака са њима. Брошуре садрже кратке и једноставне теоријске уводе о темама којима се баве, идеје за родитеље и предлоге заједничких активности са децом.

Добробит деце предшколског узраста
Васпитање пружањем подршке и успостављањем правила
Социјално- емоционално учење деце предшколског узраста

cip cip2

Предшколска установа „ Полетарац" Сечањ, укључена је у пројекат „Предшколска онлајн заједница учења – учимо и мењамо праксу“који реализује ЦИП-Центар за интерактивну педагогију (ЦИП Центар) у сарадњи са УНИЦЕФ-ом и уз подршку Министарствa просвете, науке и технолошког развоја (МПНТР).

Нови услови живота, изазвани пандемијом корона вируса КОВИД-19, постављају изазов пред запослене у предшколским установама- како пружити подршку родитељима на даљину.

Једна од важних активности која се реализује у оквиру овог пројекта јесте подршка породицама, која је кључна за одржавање услова за добробит деце, посебно у овим измењеним неповољним околностима. Подршка је потребна СВИМ породицама, како онима чија деца бораве у вртићу, тако и онима чија деца из било ког разлога нису у вртићу.

Центар за интерактивну педагогију је креирао промо видео о видео обукама, које можете погледати  ОВДЕ

У среду, 17. септембра 2025. године, деца припремне предшколске групе посетила су Народни музеј у Кикинди и Музеј савремене уметности „Терра“.

Циљ посете био је упознавање деце са културно–историјским наслеђем, неговање љубави према завичају и развијање интересовања за уметност и културу.

У Народном музеју деца су имала прилику да виде најпознатији експонат мамута „Кику“, као и археолошке и етнолошке збирке које говоре о прошлости овог краја. Кроз занимљиво приповедање вишег кустоса Драгана Киурског деца су сазнала како су људи некада живели и чиме су се бавили.

У Музеју „Терра“ упознала су се са савременом уметношћу и изложбом скулптура у теракоти. Деца су са великом радозналошћу посматрала уметничка дела, постављала питања и износила своје утиске.

Током целе посете деца су показала интересовање, пажњу и културно понашање. Активност је успешно реализована и допринела је обогаћивању дечјег искуства, знања и доживљаја.

IMG 20250917 110559578 HDR IMG 20250917 141424792IMG 20250917 103113463 HDR  
IMG 20250917 105851020 HDR IMG e77af46915eb927190dafd216bb8a688 VIMG 20250917 101603203 MFNR  
 IMG 20250917 140217824 MFNR IMG 20250917 093548528 HDR IMG be74d6a48355958fe6b8659f927b480f V 

Изложба слика Оливере Мрјановић, галерија, Дом културе Јаша Томић

  1 23

4

Бусење, организована посета у склопу пројекта Путујемо и откривамо. Домаћин породица Хецеи.

5 6 7
8 9