ПРИПРЕМНИ ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ
*По моделу Б, ППП представља систем активности и садржаја којима треба да се постигне интелектуална, социјална, емоционална и мотивациона готовост за полазак у школу. Области васпитно – образованог рада разликују се кроз:
ФОНД АКТИВНОСТИ ПО МОДЕЛУ ,,Б“
| ВАСПИТНО ОБРАЗОВАНЕ ОБЛАСТИ | НЕДЕЉНИ ФОНД | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ ОД 6-МЕСЕЦИ | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ НАСТАВНЕ Г. | 
| Развој говора | 2 | 52 | 72 | 
| Припрема за почетно писање и читање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Упознавање природне и друштвене средине | 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Развој математичких појмова | 
 2 | 52 | 
 72 | 
| Телесно васпитање | 
 3 | 
 78 | 
 108 | 
| Ликовно васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Музичко васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
* Припремни предшколски програм остварује се као програм припреме за полазак у основну школу у оквиру предшколског васпитања и образовања и део је обавезног образовања и васпитања у деветогодишњем трајању.У години пред полазак у школу, остваривање програма траје четири сата дневно.Програм припреме за полазак у школу, као део предшколског програма, припремају стручни органи вртића у складу са Општим основама предшколског програма.
* Закон о предшколском васпитању и образовању регулисано је да дечији вртић издаје јавне исправе о похађању припремног предшколског програма, и то : преводницу о преласку детета из једног у други вртић и уверење о завршеном припремном програму.
* Циљ припремног предшколског програма је да допринесе целовитом развоју детета стварањем услова и подстицај који омогућује да свако дете развија све способности и особине личности, проширује искуства, изграђује сазнање о себи и другима, о свету око себе и да основу за стицање нових учења и сазнања.





