ПРИПРЕМНИ ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ
*По моделу Б, ППП представља систем активности и садржаја којима треба да се постигне интелектуална, социјална, емоционална и мотивациона готовост за полазак у школу. Области васпитно – образованог рада разликују се кроз:
ФОНД АКТИВНОСТИ ПО МОДЕЛУ ,,Б“
| ВАСПИТНО ОБРАЗОВАНЕ ОБЛАСТИ | НЕДЕЉНИ ФОНД | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ ОД 6-МЕСЕЦИ | ГОДИШЊИ ФОНД У ТРАЈАЊУ НАСТАВНЕ Г. | 
| Развој говора | 2 | 52 | 72 | 
| Припрема за почетно писање и читање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Упознавање природне и друштвене средине | 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Развој математичких појмова | 
 2 | 52 | 
 72 | 
| Телесно васпитање | 
 3 | 
 78 | 
 108 | 
| Ликовно васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
| Музичко васпитање | 
 2 | 
 52 | 
 72 | 
* Припремни предшколски програм остварује се као програм припреме за полазак у основну школу у оквиру предшколског васпитања и образовања и део је обавезног образовања и васпитања у деветогодишњем трајању.У години пред полазак у школу, остваривање програма траје четири сата дневно.Програм припреме за полазак у школу, као део предшколског програма, припремају стручни органи вртића у складу са Општим основама предшколског програма.
* Закон о предшколском васпитању и образовању регулисано је да дечији вртић издаје јавне исправе о похађању припремног предшколског програма, и то : преводницу о преласку детета из једног у други вртић и уверење о завршеном припремном програму.
* Циљ припремног предшколског програма је да допринесе целовитом развоју детета стварањем услова и подстицај који омогућује да свако дете развија све способности и особине личности, проширује искуства, изграђује сазнање о себи и другима, о свету око себе и да основу за стицање нових учења и сазнања.
ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНИ РАД СА ДЕЦОМ УЗРАСТА ДО 3 ГОДИНЕ
 
 
Негу и васпитно-образовни рад са децом узраста до 3 године спроводе медицинске сестре и васпитачице (дошколовавање за медицинску сестру-васпитача ће се одратиди у наредном периоду), полазећи од Правилника о општим основама предшколског програма за узраст до 3 године, примењујући у раду искуства и знања стечена на семинарима, стручним скуповима и разменама искустава којима су присуствовале.
Основни задаци у раду са децом јасленог узраста односе се на:
-очување и унапређивање здравља деце-превентивну здравствену заштиту,
-обезбеђивање адекватних здравствено-хигијенских услова,
-неговање и подстицање спонтаног развоја детета,
-уважавање специфичности узраста и индивидуалних карактеристика,
-стварање повољне социо-емоционалне климе, структурирање васпитне средине која задовољава и мотивише дете,
-у периоду адаптације - планирање активности које детету омогућују лакши боравак и навикавање на групу деце и особља,
-неговање индивидуалног контакта кроз јединствени утицај неге и васпитања и постепено увођење групних (заједничких ) облика рада.
Планирање задатака и активности врши се на нивоу групе и о томе се води прописана педагошка документација.
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА „ ПОЛЕТАРАЦ“ СЕЧАЊ                                     
 
 Регистрована у Привредном суду у Зрењанину :
 бр. Fi- 1435/94 од 04.10.1994. године
 Седиште установе у Сечњу ,
 Улица Братства Јединства бб
 Тел.факс: 023/3841-672
 Матични број: 08589143
 ПИБ : 101356205
 Текући рачун : 840-459661-97
 Подрачун: 840-459667-79
 Шифра делатности: 8510
 e- mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
 Делатност: Предшколско образовање
 Одговрно лице за заступање: Наташа Рађеновић
 Шеф рачуноводства: Гордана Радошевић
                                                          ВИЗИЈА НАШЕ УСТАНОВЕ                                   
 
 ЖЕЛИМО ДА БУДЕМО...
 
 
Вртић у коме се код деце негује самопоуздање, индивидуалност, различитост и толеранција. У коме се развијају позитивне особине личности, свестраност деце, поштују интереси деце и породице. У очима родитеља бићемо партнери у обезбеђивању квалитетних услова за подстицање развоја деце.
                             МИСИЈА НАШЕ УСТАНОВЕ                                                       
 
   ДАНАС СМО...
 
 Установа која поштује, негује и развија различитост и толеранцију, где су деца и родитељи активни учесници у васпитно- образовном процесу у којем се промовишу нови начини рада и унапређивање сопствене праксе.
  ВРТИЋ НА ДАЉИНУ
|  |  | 
| Другарство | Васпитачице Оливера и Наташа | 
 
|  | 
| Анита Стојков | 
|  | 
| Филип Јовић | 
|  | 
| Сара Ћорковић | 
|  | 
| Ема Стоисављевић | 
|  | 
| Талија Радовановић | 
|  | 
| Максим Миладинов | 
|  | 
| Стефан Николић | 
|  | 
| Алекса Бодрожа | 
|  | 
| Сара Радовановић | 
| " Вртић је створен за игру, дружење, забаву, причу. Ту се прва другарства и важна знања стичу". | 
У ВРТИЋУ СМО НАУЧИЛИ
                           У вртићу су нас учили да перемо руке
                                        да радимо без буке
                                  и да без муке нема науке
                           Учили су нас још и какве су боје
                                    шта је твоје, а шта је моје
                           И скупове и речи и приче и песме
                                шта је добро, а шта се то не сме
                           Носимо са собом ова прва знања
                               у школу и живот за будућа звања
          " Другарство је звезда која небо краси, треба га чувати да се не угаси" 
|  |  |  | 
                                                                " Нека се не љуте сви вртићи, ми сад у школу морамо ићи"
                                                                                   ГЕНЕРАЦИЈА  2013/2014.



