ПОДЕЉЕНА СРЕЋА, ДВА ПУТА ЈЕ ВЕЋА
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
" РОДИ МИ МАМА СЕСТРУ ИЛИ БРАТА"
Популациона политика општине Сечањ организује Ликовни конкурс за децу, узраста од 1-7 година, из предшколске установе. Право на учешће имају деца са територије општине Сечањ. Конкурс је отворен до 30.10.2020. године.
Сваке године ликовни конкурс има исту тему“ Роди ми мама сестру или брата“,а по завршетку конкурса објавићемо радове на сајт установе.
Први пут одржан 2000 године. Ликовни конкурс има за циљ побољшање наталитета.
Популациона политика општине Сечањ наставиће да организује ликовне конкурсе и наредних година.
ХХIII СТРУЧНИ СУСРЕТИ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКИХ УСТАНОВА СРБИЈЕ
" Деца и одрасли у заједничком уређењу средине која подржава учење и развој деце"
Једна од Мера Комисије за популациону политику општине Сечањ "Побољшање рада предшколских установа", спроведена је од 08.10.-11.10.2020. године у Кладову. Кроз размену различитих искустава јачање компетенција медицинских сестара васпитача за разумевањем и преиспитивањем на који начин култура и структура јаслица/вртића мења квалитет праксе.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Комисија за популациону политику општине Сечањ: Драгана Љепоја, Божица Арађан, Аурора Бесу.
ПОДЕЉЕНА СРЕЋА, ДВА ПУТА ЈЕ ВЕЋА
Дечја недеља се ове године организује у знаку Године солидарности и сарадње. У периоду трајања Дечје недеље , значајна пажња биће посвећена деци којој је највише потребна солидарност: деци са сметњама у развоју и деци са инвалидитетом, деци без родитеља, деци ромских и националних мањина, болесној деци...
Циљеви активности које се реализују у току Дечје недеље су: Афирмисање другарства, различитости, неговање дечјег стваралаштва, поштовање права детета кроз заједничке активности деце, васпитача, породице и друштвене средине.
ОБУКА ЗА ВАСПИТАЧЕ "ИНСПИРАТИВНА СРЕДИНА ЗА ИНТЕГРИСАНО УЧЕЊЕ"
Васпитачи из ПУ " Полетарац" Сечањ учествовали су у обуци " Инспиративна средина за интегрисано учење" 26. и 27. септембра 2020.године, уз поштовање свих мера заштите. Интегрисан приступ учењу и развоју се заснива на повезаном искуству онога што дете чини и доживљава у ситуацијама које су му смислене и које повезује смисао, а не кроз издвојене садржаје и појединачне активности везане за појединачне образовне области или аспекте развоја. Године узлета-.pdf
![]() |
![]() |
![]() |
Захваљујемо се Олгици Стојић и Данијели Бенић на инспиративној и едукативној обуци.