Вртић се налази у склопу Основне школе " Вељко Ђуричин".
Улица Лењинова бб.
Васпитач Ивана Шапоњић
Вртић се налази у просторијама Основне школе " Иво Лола Рибар".
Улица Бориса Кидрича 10.
Васпитачи:
Мешовита група- Наташа Берковић
Припремно предшколска група- Мариника Попи
Вртић се налази у склопу Основне школе " Стеван Алексић".
Улица маршала Тита 99.Васпитачи:
Мешовита група - Еда Бала
Припремно предшколска група - Милада Радивој
Вртић се налази у Улици вожда Карађорђа бб.
У њему се налазе четири радне собе за боравак
деце, кухиња и трпезарија.
Стручни сарадник- логопед Силвија Денда
Јаслена група:
медицинска сестра - Бранислава Вајагић
медицинска сестра- Александра Трипић
Мешовита група:
васпитач - Здравка Вукоје
медицинска сестра - Слађана Гогић
Старија група:
васпитач - Оливера Зарин
васпитач - Даница Милошевић
Припремно предшколска група:
васпитач - Данијела Радаковић
Помоћно особље :
Радмила Бабић
Ивана Марјановић
Кувар:
Душица Андраши
Посета патронажне службе Дома здравља Сечањ вртићу „Чаролија “ Бока
Дана 30.09.2025. године (уторак) припремну и старију васпитну групу, посетиле су медицинске сестре патронажне слижбе Дома здравља Сечањ.
Обављен је преглед хигијене косе , ноктију и тела код све деце.
Констатовано је, да су сва деца уредна са очуваном личном хигијеном.
Посета је протекла у пријатној атмосфери, а деци је кроз разговор указaно на значај редовне неге и одржавање хигијене.
![]() |
![]() |
У среду, 17. септембра 2025. године, деца припремне предшколске групе посетила су Народни музеј у Кикинди и Музеј савремене уметности „Терра“.
Циљ посете био је упознавање деце са културно–историјским наслеђем, неговање љубави према завичају и развијање интересовања за уметност и културу.
У Народном музеју деца су имала прилику да виде најпознатији експонат мамута „Кику“, као и археолошке и етнолошке збирке које говоре о прошлости овог краја. Кроз занимљиво приповедање вишег кустоса Драгана Киурског деца су сазнала како су људи некада живели и чиме су се бавили.
У Музеју „Терра“ упознала су се са савременом уметношћу и изложбом скулптура у теракоти. Деца су са великом радозналошћу посматрала уметничка дела, постављала питања и износила своје утиске.
Током целе посете деца су показала интересовање, пажњу и културно понашање. Активност је успешно реализована и допринела је обогаћивању дечјег искуства, знања и доживљаја.
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |